Yoga twists – vital spine & detox

»Inhale extend, exhale turn!«, is the main rule when doing twisting asana. So first you must elongate your spine and create space in it and then do the twist.

Poznamo malo morje zasukov. Stoječih, sedečih, ležečih, inverznih, podprtih…. In med vsemi temi si izberimo vsaj en »šopek« zasukov, ki natwistj nam priraste k srcu. Zakaj? Ker jih je res vredno delati. Skrbijo za prožnost hrbtenice, večajo vitalnost telesa, predvsem pa spodbujajo čistilne procese v telesu, ki so nujni za dobro zdravje.

Ko si v položaju zasuka naj bo glavno pravilo najprej razteg hrbtenice in nato zasuk. Gibanje naj bo podprto z dihanjem. Vsak vdih razteg, izdih zasuk. In potem z vsakim izdihom mehčaš, sukaš in greš globlje, milimeter za milimetrom. Notranji proces, ki se zgodi v telesu, si je najlažje predstavljati kot ožemanje mokre brisače. Bolj kot jo ožameš več iz nje iztisneš. Bolj kot sukaš, več toksinov se izloči iz telesa. Hkrati prebudiš prebavne organe, jih spodbudiš k boljšemu in aktivnemu delovanju in v telesu sprožiš proces čiščenja. Ter omogočiš, da je absorpcija hranljivih snovi temeljitejša.

Zasuki slovijo tudi po razbremenitvi zasedene hrbtenice, odpravljajo bolečine v spodnjem delu hrbta in nevtralizirajo skoliozno deformacijo hrbtenice.

Torej lotimo se jih čim prej!  Pomlad je idealni čas za to.

Prijetno sekvenco http://www.yogajournal.com/article/practice-section/easy-does-it/ podkrepimo še z pomladnimi darovi narave; regratom, čemažem, trobenticami, marjeticami, itd. in si z malo domišljije naredimo veliko dobrega.