Yoga Kurunta – Joga na vrveh

»If you do not have enthusiasm for practice, go hang on ropes in Shirshasana or go shopping! «

joga_DudaKunda029_ihBesede Erike Repassy, priznane Iyengar učiteljice, na enem od naših intenzivov. Pa še kako je res!

Yoga Kurunta ali joga na vrveh, ki se je razvila po Iyengar metodi, je dobra mešanica regenerativne vadbe in natančnega poglabljanja v jogijske položaje. Visenje na vrveh ponuja večji razteg in hkrati razbremenitev teže telesa, zaradi katere lahko položaj dalj časa držimo in se vanj intenzivneje poglabljamo.

Joga na vrveh dodaja posebno svežino že ustaljenim položajem ter občutek neskončnosti, širjenja, svobode. Prav tako je dober izziv za premagovanje ustaljenih navad in strahov zakoreninjenih globoko v nas. Mešanica različnih občutkov od strahu, zaupanja, preseganja mej, prepuščanja, navdušenja in neskončnega samo raziskovanja v popolnoma drugačnem okolju kot smo ga običajno vajeni.

Sama montaža in vezlanje vrvi je dokaj enostavno in ne zahteva veliko prostora (cca. 205 cm višine, 60 cm širine stene), zato postaja »must have« doma in veselo konkurira vsem drugim športnim rekvizitom.

Lepo in nazorno prikazano sekvenco joge na vrveh je posnela kolegica Nataša iz Pule https://www.youtube.com/watch?v=s8pDQ7Wj_Vo , ki jo priporočam za vadbo in navdih. Seveda pa vabljeni na Gosposko, kjer smo ravno odprli nov poligon vrvi 🙂