Vadba

 

Jutranja joga

Iyengar joga 1-3

Natančno vodstvo jogijskih položajev se stopnjuje z dinamično kombinacijo zavestnega dihanja, asan in vinjas. Zaporedja položajev razvijajo moč, gibljivost, vzdržljivosti in pravilno telesno držo. Z uporabo različnih pripomočkov (kock, pen, stolov, vrvi itd.) vadba zagotavlja pestrost poravnav in poglobljenost pri odkrivanju posameznih položajev. Vse vadbe so sistematsko načrtovane za doseg določenega učinka. Pristop je individualen in upošteva psiho-fizično stanje vadečega. Vadba je primerna za vse – tako za začetnike, kot tudi izkušene posameznike vseh starosti.

»Yogas citta vrtti nirodhah.« – »Joga je prekinitev valovanj uma.«, Joga sutre, Patanjali: I.2

Foto: Irena Herak
Foto: Irena Herak

 

Napredna vadba – joga za fleksibilnost in moč

Iyengar joga 2-3

Vadba je zasnovana na položajih usločanja in raztegovanja, katerim na koncu sledi globoka sprostitev. Vpliva na moč hrbtnih mišic, prožnost hrbtenice ter pravilno telesno držo. Odpira prsni koš, vpliva na kakovostnejše dihanje, zdravi in čisti dihalne organe. Krepi trebušne mišice, zadnjico in mišice medeničnega dna. Prav tako odlično odstranjuje notranje napetosti kot posledico vsakodnevnega stresa.

»Telo je lok, jogijski položaj puščica in duša tarča!« B.K.S. Iyengar

 

Foto: Irena Herak
Foto: Irena Herak

 

Večerna joga

Iyengar joga 1-3

Večerna vadba je namenjena razbremenitvi telesa napetosti, ki so se nakopičile čez dan. Z uporabo različnih pripomočkov (kock, pen, stolov, vrvi) vadba zagotavlja pestrost poravnav in poglobljenost pri odkrivanju posameznih položajev. Obogati nas z spoznavanjem lastnih občutkov in samorefleksijo. Prav tako nas večerna vadba z prepletom dihalnih tehnik in končnega sproščanja prijetno umiri ter poveča kvaliteto nočnega spanja.

»Zdravje je stanje popolne harmonije telesa, uma in duha.” B.K.S. Iyengar

Foto: Irena Herak
Foto: Irena Herak